неделя, 11 юни 2017 г.

Успехът е резултат на множество жертви!

Четвърти ден вече по цял ден съм на компютъра и единственото ми излизане е до лостовете, за да си направя тренировката. Ето вече минава отново 23:00, а аз чак сега имам възможност да изляза навън и да потренирам....
Кой ме кара да правя всичко това? Никой друг не ме кара, аз просто имам отговорност към себе си, към задачите си, към инвестициите си, към екипа си.
Има и такива периоди и всеки, който е тръгнал да става предприемач, трябва да е наясно с това, което се захваща! 
Има моменти, когато просто решавам, че трябва да свърша нещо и докато не го свърша, не излизам навън...
Каква е цената на успеха ли? Ами доста висока и затова не всеки успява, просто защото не всеки е готов да плати тази цена...
Следващият път, когато си зададете въпроса - защо някой е постигнал целите си, а вие не успявате да ги постигнете, замислете се колко сте отдадени на това което правите и дали изобщо правите някакви жертви в името на успеха! :)
#NM
#motivation #goals

Няма коментари:

Публикуване на коментар